Λανθάνουσα γλώσσα...

«Τέτοιους πολιτικούς είχαμε δυστυχώς πολλούς στη χώρα μας, γιαυτό και φτάσαμε εδώ που φτάσαμε».

...Επωνύμου του Έλληνος, πασοκαρχηγού


2 Απρ 2011

Πέφτει η ζήτηση;;;
ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΝ οι τιμές!!!

...και δεν πέφτουν, όπως διδάσκει η "κλασσική" Πολιτική Οικονομία.
Οι πωλήσεις κατά την Στατιστική ("αρχή" πιά και όχι "υπηρεσία"...) έπεσαν ως εξής:
Ρούχα - παπούτσια 25%
Καλλυντικά σκευάσματα 23%
Συσκευές - έπιπλα 20%
Είδη διατροφής 15%
Και ο πληθωρισμός ξεπέρασε το 5%...
Απλή η εξήγηση: Οι επιχειρηματίες θέλουν να κερδίσουν τα ίδια, ασχέτως κρίσης. Θέλουν να εισπράξουν από τους, λιγότερους πιά, πελάτες περισσότερα, ώστε να έχουν τα ίδια κέρδη.
Τα ίδια;;;;; Ά, μπά... Όχι πάντα τα ΙΔΙΑ...
ΑΝΟΔΟ σημείωσε η κερδοφορία των σουπερμάρκετ...
«Αφού ανεβάζουμε που ανεβάζουμε τις τιμές, ας τις ανεβάσουμε και λίγο παραπάνω. Για να κερδίσουμε παραπάνω.»
Έτσι σκέφτονται οι εταιρείες, οι «μάνατζερ» δηλαδή..., εν καιρώ κρίσης.
Ο ...όλβιος πρωθυπουργός μας όμως απόδωσε την εκτόξευση του τιμάριθμου στην αύξηση του ΦΠΑ.
Σίγουρα θα έχει να κάνει και μ' αυτό. Πόσο όμως;;; Δεν ταιριάζουν τα νούμερα...

Κι από την άλλη... ενώ κλείνουν -αυτό είναι αναμφισβήτητο- πολλά μαγαζιά, η "Γιουροστάτ", η Στατιστική Υπηρεσία δηλαδή της Ε.Ε., κατέγραψε ότι το μέσο περιθώριο κέρδους των επιχειρήσεων στην Ελλάδα είναι κατά 15% μεγαλύτερο από το αντίστοιχο στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες!!!
Αβίαστο το συμπέρασμα: Για να βγαίνει ο μέσος όρος +15%, σημαίνει ότι κάποιες επιχειρήσεις εδώ κερδίζουν ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ από +15% (από τις ευρωπαϊκές) αφού κάποιες άλλες χάνουν και κλείνουν!!!
Απλή αριθμητική.

Ποιοί καραγκιόζηδες, σαλτιμπάγκοι, λακέδες συνεχίζουν να λένε ότι οι θανατερές περικοπές μισθών και συντάξεων, η κατάργηση κάθε εργασιακού δικαιώματος, η διάλυση του ασφαλιστικού συστήματος και της κοινωνικής πρόνοιας, η τεράστια μείωση του κόστους εργασίας εντέλει με συνεχώς επιδεινούμενη ΑΠΟΜΥΖΗΣΗ των εργαζομένων γίνεται για να αυξηθει η ...ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ των επιχειρήσεων.

Εκάς καραγκιόζηδες, σαλτιμπάγκοι, λακέδες...